پاکستان کی تباہی کے ذمہ دار صرف عمران خان نہیں ہیں، فضل الرحمان

0 102

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

پشاور: جمعیت علما اسلام کے سربراہ فضل الرحمان نے کہا ہے کہ پاکستان کلمے کے نام پر حاصل کیا گیا مگر ہم نے نظریاتی وطن کا حق ادا نہیں کیا، ہمیں پرانی لکیروں کو مٹا کر نئے مستقبل کیلیے راستہ بنانا ہوگا.

پشاور میں جے یو آئی کے شمولیتی جلسے سے خطاب کرتے ہوئے فضل الرحمان نے کہا کہ صوبے میں آئندہ جے یو آئی اکثریت حاصل کرے گی، آج کے جلسے سے ثابت کردیا کہ اگلی حکومت ہماری ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کیلیے لاکھوں لوگوں نے قربانیاں دیں اب ہمیں وطن میں انقلاب کی نئی راہیں تلاش کرنا ہوں گی، ہمیں عالمی سازشوں کیخلاف ڈٹنا ہوگا، آج ہماری فوج کو بلیک میل کیا جارہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کو معاشی بحران کا شکار کرنا حادثہ کی بنیاد نہیں اتنی معاشی تباہی حادثاتی طور پر نہیں ہوتی بلکہ اس کے پیچھے کشمیر تقسیم کرنے اور اسرائیل کو قبول کرنے کا منصوبہ تیار تھا، خیبر پختونخوا میں ایک حکومت بنائی گئی اس صوبے کی روایت اور اسلامی اقدار کو نقصان پہنچایا، پاکستان کی موجودہ صورت حال کے ذمہ دار صرف عمران خان نہیں بلکہ پراجیکٹ لانچ کرنے والے قمر باجوہ اور فیض حمید بھی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ جو اس ملک اور صوبے کے مجرم ہیں ان کو یہ صوبے حوالے کیا جارہا ہے، ہم سے بھی ہاتھ ملانے کی بات کی گئی لیکن ہم نے صاف انکار کردیا، قبائل کے ساتھ کیے جانے والے وعدے پورے ہونے چاہیں۔

فضل الرحمان نے کہا کہ ’تمھارے مطالبے پر فوج بے قبائل میں آپریشن کیا اور انھیں بے گھر کیا گیا، ہمیں معلوم ہے تمھیں کہاں سے ہدایات ملتی پیں، افغانستان سے احترام کا تعلق ہے ہم نے جذباتی فیصلے نہیں کرنے، ہر طرف سے پاکستان پر دباؤ ہے اسرائیل کو تسلیم کرانا ہے‘۔

دریں اثنا جلسے کے دوران اے این پی سے سابق ڈسٹرکٹ ناظم حاجی عمر خان اور سابق بلدیاتی نمائندوں نے جے یو آئی میں شمولیت کا اعلان کیا۔

50% LikesVS
50% Dislikes
Leave A Reply

Your email address will not be published.